سیستم همکاری در فروش فایل افرامکس

  • ۰۹:۱۷

بیز وب یک فروشگاه فایل برای کسب کار شما در اینترنت است،فروشگاه‌های فیزیکی محدودیت‌های زیادی را بر فروشندگان و خریداران تحمیل می‌کنند، که به این دلیل است که فروشگاه‌های آنلاین در میان کاربران محبوب و محبوب‌تر می‌شوند . اکنون به طور رایگان عضو شوید تا محصولات و خدمات خود را در یک نمایش بزرگ به نمایش بگذارید و آن‌ها را عمومی کنید .مشارکت با فروش یکی از بهترین استراتژی‌های رشد کسب و کاره‌ای اینترنتی است که امروزه در بسیاری از مدل‌های مختلف در وب فارسی مشاهده شده‌است . البته اگر دنبال واژه هم‌کاری فروش بگردید , می‌توانید یک صفحه عضویت برای برخی فروشگاه‌های آنلاین مثل بیز وب پیدا کنید .معمولا ً یک سیستم هم‌کاری فروش در هر وب سایت یا برنامه‌ریزی تجاری ایجاد می‌شود . یک وب سایت که قصد دارد سیستم هم‌کاری فروش خود را راه‌اندازی کند باید این کار را از طریق برنامه‌ریزی انجام دهد .
سیستم هم‌کاری فروش می‌تواند به چند روش انجام شود . یکی از رایج‌ترین موارد، ارتباط هم‌کاری فروش است که شما در اغلب وب سایت‌ها پیدا کرده‌اید .
این روش برای هر کسی است که به مشارکت در فروش محصولات و خدمات در سایت علاقه‌مند باشد . از طریق پیوند یگانه ، اگر هر بازدیدکننده که وارد سایت می‌شود تراکنش ‌های مالی را انجام می‌دهد که ممکن است یک خرید محصول ، یک عضویت کنفرانس ، یا سفارش یک سرویس باشد ، توسط یک منبع تعیین‌شده پی‌گیری می‌شود که به حساب بازاریابی هدف واریز خواهد شد .شما در افرامکس با مارکت نام (market id)میتوانید فروش کنید با یک لینک هر جایی  فروش کنید به نام شما ثبت خواهد شد.

  • ۳۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی